Iedereen klantgericht!

Mag het iets meer zijn?

Gelukkige medewerkers stralen dit meer uit naar hun klanten. Gelukkige medewerkers voelen zich bovendien meer betrokken en zijn zo échte ambassadeurs voor elke organisatie. Commerciële feeling of klantgerichtheid horen niet enkel bij de sales- of marketingafdeling.  Soms hechten klanten immers meer geloof aan de goede uitleg van de facturatiedienst.  Of ze voelen meer vertrouwen door de brede glimlach van de receptioniste en/of de vriendelijke groet van alle medewerkers.  

Elk contact met een (potentiële) klant klant moet een positieve beleving zijn. 

Wat als iedereen binnen een bedrijf met een klantgerichte, commerciële mindset in hun job staat?  Wat als medewerkers meer tools en kennis zouden hebben om nog klantgerichter of commerciëler te zijn of worden?  En wat als dit net ietsje meer is dan wat de klant verwacht?  Wat zou dat voor de klantbeleving kunnen betekenen?

Klantgericht zijn is een vak dat je continu dient uit te oefenen en te onderhouden.  Als alle medewerkers klantgericht zijn, pluk je hier als bedrijf meer vruchten van. Iedereen moet hiervoor zijn steentje bijdragen om bestaande klanten te binden en nieuwe te genereren. 

Meld je nu aan voor deze training

Kostprijs: 495€ per persoon (excl. BTW)

De opleiding loopt van 9u00 tot 17u00. Met inbegrip van 2 koffiepauzes en een lunchbreak.

Inclusief broodjeslunch, koffiepauzes en syllabus

Om de leerkwaliteit te behouden laten wij voor deze opleiding max. 10 deelnemers toe.

Onze trainingslocatie: Kasteel Bouckenborgh in Merksem

Donderdag 30 april 2020 van 9u00 tot 17u00

Eéndaagse training ‘Iedereen Klantgericht!’ in het Kasteel Bouckenborgh (Merksem)

Be different or invisible

In deze interactieve opleiding leren we iedereen uit de schaduw komen en binnen hun domein dat steentje bij te dragen aan extra klantgerichtheid en meer verkoop!  We bekijken wie er in de opleiding zit met welke functie en gaan van daaruit bekijken welke commerciële vaardigheden kunnen aangescherpt worden.  We bieden tips & trics aan en van daaruit bouwen we verder hoe we net dat iets meer kunnen verkrijgen door er op onze eigen manier naar te polsen. 

Het moet iets meer zijn! 

Trainer: Sofie Spaepen

Voor Sofie moet het altijd iets meer zijn! 

Ze kreeg de commerciële klantgerichtheid met de paplepel ingegoten bij Randstad.  Haar liefde voor het commerciële bleek zo groot dat ze ook als interne commercieel trainer binnen de Randstad-groep aan de slag ging.

Sofie gelooft dat elke medewerker een specifieke bijdrage heeft in de commerciële groei van een bedrijf.  Het is niet alleen de verkoper die moet verkopen of klantgericht zijn.  Iedereen moet binnen zijn rol in het bedrijf weten wat hij of zij kan doen om hieraan bij te dragen.

Het begeleiden van deze trajecten geeft Sofie energie.  Mensen en bedrijven zien groeien, keuzes maken, stappen zetten en resultaat zien.  Daar doet ze het voor.  Dat geeft haar een boost!  Door haar scherpe rationaliteit en rijke gevoelswereld ontdekte ze welke impact ze heeft op mensen.

Inschrijven voor Iedereen Klantgericht!

Cookie Instellingen

Deze website maakt gebruik van functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wil accepteren.

Privacy policy | Sluiten
Instellingen
LoopbaanBoost draait op SYS PlatformSYS Platform